Klasa 2e w Pieninach

Klasa 2e z opiekunami pojechała na 3-dniową wycieczkę w Pieniny.
W pierwszym dniu weszliśmy na zaporę w Niedzicy a potem dojechaliśmy do miejsca spływu Dunajcem. Popłynęliśmy 2 tratwami 18km do Szczawnicy. Weseli flisacy opowiadali nam zabawne historyjki i na oglądaniu przepięknych widoków i słuchaniu wesołych historii czas szybko upłynął. Potem całą grupą zakwaterowaliśmy się, zjedliśmy pyszny obiad i poszliśmy na spacer promenadą wzdłuż potoku Grajcarek.
Drugiego dnia przeszliśmy do kolejki liniowej, którą wjechaliśmy na szczyt Palenicy. Tam pobawiliśmy się z owcami i szlakiem zeszliśmy do schroniska Orlica. Potem udaliśmy się na  tratwę, która przewiozła nas na drugi brzeg Dunajca. Całą grupą wchodziliśmy na Sokolicę, zeszliśmy do Krościenka i stamtąd spacerkiem wróciliśmy do Szczawnicy. Wieczorem mieliśmy ognisko z wieloma atrakcjami. Ostatniego dnia szliśmy wąwozem Homole a po drodze spotkaliśmy Harnasia, z którym mamy pamiątkowe zdjęcie. Po wyjściu z wąwozu pojechaliśmy na ostatnie zakupy do Szczawnicy, a potem ruszyliśmy w drogę powrotną do Kluczborka.
Pogoda, atrakcje, humory - wszystko nam dopisało.