Uwaga!


Rozpoczynamy nabór uczniów do Samorządu Uczniowskiego!

Wszystkich chętnych uczniów,
którzy mają pomysły na pracę w Samorządzie,
zapraszamy
do zgłoszenia się do p.Sobeckiej, p.Szlagor lub p. Koszeli
do 30 września.

Zapraszamy!


Uroczyste rozpoczęcie 
roku szkolnego 2014/2015
 
odbędzie się 1 września 2014
 
o godz. 8:00
 
ZAPRASZAMY! 

Klasy pierwsze - rok szkolny 2014/2015

kl. 1A – wychowawca: Mariola Sobecka - Drozda
1. Boczek Dominik
2. Budel Dariusz
3. Choczaj Piotr
4. Cygan Julia
5. Durecka Natalia
6. Garbowska Julia
7. Gąsiorek Justyna
8. Hoffman Sebastian
9. Jacheć Dominik
10. Janik Kinga
11. Jasiura Tomasz
12. Kasprzak Roksana
13. Krawczyk Krzysztof
14. Krzyżanowski Tymoteusz
15. Łukasik Natalia
16. Łuszczyńska Kaja
17. Markocka Natalia
18. Noga Szymon
19. Opel Martyna
20. Piwowarczyk Karolina
21. Pluta Agata
22. Semeres Klaudiusz
23. Strzelczyk Wojciech
24. Szopa Dawid
25. Urbaniak Jakub
26. Zawiślak Monika
27. Zdanowicz Weronika
28. Żarczyński Krzysztof

Czytaj więcej...

Konferencja dla nauczycieli


Dnia 25 sierpnia 2014 (poniedziałek)

o godz. 9:00

odbędzie się konferencja nauczycieli PG5.
 

Egzaminy poprawkowe w roku szkolnym 2013/14

26.08.2014 (wtorek)

matematyka - godz. 9.00
Wojciech Zbadyński
Celina Targosz
Ewa Pietruszyńska
Agta Hiczkiewicz

j.angielski - godz. 9.00
Bogdan Paluch
Anna Tworkowska
Anna Kędzia – Lech
Mariola Sobecka – Drozda

historia - godz. 10.00
Bogdan Paluch
Joanna Zbadyńska
Krzysztof Hiczkiewicz

fizyka - godz. 11.00
Bogdan Paluch
Urszula Czaplicka
Ewa Pietruszyńska

wos - godz. 11.00
Wojciech Zbadyński
Joanna Zbadyńska
Krzysztof Hiczkiewicz


27.08.2013 (środa)

geografia - godz.9.00
Wojciech Zbadyński
Beata Kotowska
Lucyna Krysiak

biologia - godz.11.00
Wojciech Zbadynski
Anna Radłowska
Lucyna Krysiak

chemia - godz. 12.00
Bogdan Paluch
Wojciech Zbadyński
Lucyna Krysiak

Lista uczniów przyjętych do PG 5 na rok szkolny 2014/2015

      Lp Nazwisko i imię

  1. Adaszyński Jakub Andrzej
  2. Bar Patrycja Anna
  3. Bełz Julia Kinga
  4. Bochyński Jakub Jerzy
  5. Boczek Dominik Andrzej
  6. Bojczuk Szymon
  7. Budel Dariusz
  8. Bystrykowski Jakub Dominik
  9. Cendal Dariusz Ginter
  10. Choczaj Piotr Radosław

    Czytaj więcej...

Kiermasz podręczników


W dniu 3 września 2014 r.

w PG nr 5 w godzinach od 9.00 do 12.00

odbędzie się kiermasz używanych podręczników.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy.
A. Hiczkiewicz B. Dąbrowska

VIII Rajd Gimnazjalny - Pokrzywna 2014

Przypominam, że wyjazd na Rajd jest we wtorek 10.06.2014 r, powrót w czwartek 12.06.2014. Zbiórka przed wyjazdem będzie o godzinie 7.50 na parkingu obok basenu ul Kołłątaja.

W poniedziałek na 3 godzinie lekcyjnej na sali gimnastycznej odbędzie się ostatnie spotkanie organizacyjne dla wszystkich uczestników wyjazdu - obecność obowiązkowa.Wszelkich informacji na temat wyjazdu udziela organizator.

Mam nadzieję,że pogoda nam dopisze a wy nie możecie doczekać się wyjazdu. E. Pietruszyńska

UWAGA LONDYN

Zmieniła się godzina wyjazdu!!! Wyjeżdżamy o 13:00!! Zbiórka o 12:30 na parkingu koło basenu przy ulicy Kołłątaja!
 
Osoby, które jeszcze nie wpłaciły 70 funtów na metro i bilety wstępu, proszone są o wpłatę najpóźniej do środy, 28-go maja.
 
Mam nadzieję, że nie możecie się już doczekać :)
 
A. Tworkowska

Uwaga trzecioklasiści - TERMINARZ REKRUTACJI

Nabór elektroniczny - informacje dla gimnazjalisty
Rekrutacja na rok szkolny 2014/2015 prowadzona będzie w formie elektronicznej. Każdy uczeń kończący gimnazjum może zadeklarować chęć kontynuowania nauki w dowolnej ilości oddziałów w każdej z trzech wybranych przez siebie szkół.


I ETAP -zakładanie konta w systemie
od 19 maja 2014r.
Kandydat do szkoły ponadgimnazjalnej zakłada konto internetowe w systemie elektronicznej rekrutacji. Rejestracji w systemie można dokonać na stronie opolskie.edu.com.pl w następujący sposób:
zakładając konto indywidualnie w domu lub w swojej szkole (gimnazjum), lub zgłaszając się do szkoły I wyboru, gdzie będzie udzielona pomoc w założeniu konta


II ETAP- wybór oddziałów i szkół oraz składanie wniosków do wybranej szkoły
od 19 maja do 06 czerwca 2014 r do godź.15.00
Korzystając z przeglądarki internetowej kandydat zgłasza się do systemu opolskie.edu.com.pl i wybiera nie więcej niż trzy szkoły, do których chciałby uczęszczać. Następnie buduje tzw. listę preferencji. Polega to na wyborze w tych szkołach klas, w których chciałby się uczyć. Nie ma ograniczeń w ilości klas tych szkół! Klasa, którą wskaże jako pierwszą na listę, system uzna za najważniejszą dla kandydata, a ostatnią z listy jako klasę, którą jest najmniej zainteresowany. Klasy można układać w kolejności, która jest niezależna od kolejności wybranych wcześniej szkół.
Za pośrednictwem swojego konta internetowego w systemie rekrutacji kandydat drukuje wniosek:
- na wydrukowanym wniosku nie wolno nanosić już żadnych zmian.
- wniosek musi być podpisany przez kandydata oraz przez jego rodziców lub prawnych opiekunów.
- wniosek należy zanieść tylko do wybranej szkoły (I wyboru) - pierwszej z listy preferencji, zostanie on zweryfikowany w ciągu 7 dni, pod względem zgodności z danymi w systemie
- w przypadku wyboru, na którejkolwiek preferencji, szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe należy dostarczyć zaświadczenie lekarskie zawierające orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu
- w przypadku spełniania kryterium zdrowotnego, ograniczającego możliwość wyboru kierunku kształcenia ze względu na stan zdrowia należy dostarczyć opinię, wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną
- w przypadku zaznaczenia któregoś z kryteriów ex aequo należy być przygotowanym na dostarczenie wraz z wnioskiem odpowiedniego dokumentu potwierdzającego spełnianie tego kryterium:
- o wielodzietność rodziny kandydata;
- o niepełnosprawność kandydata;
- o niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata;
- o niepełnosprawność obojga rodziców kandydata;
- o niepełnosprawność rodzeństwa kandydata;
- o samotne wychowywanie kandydata w rodzinie;
- o objęcie kandydata pieczą zastępczą;


III ETAP-ewentualna zmiana wcześniej dokonanych wyborów szkół i oddziałów
od 09 czerwca-24 czerwca do 15.00
W tym terminie kandydat może zwrócić się do szkoły I wyboru o anulowanie zaakceptowanego wniosku, aby móc dokonać zmiany w wyborze szkół i oddziałów. Przy zmianie listy preferencji kandydat powinien wydrukować aktualny wniosek
i dostarczyć go wybranej szkoły ( I preferencji).


IV ETAP-wprowadzanie danych o ocenach
do 27 czerwca 2014r.
Kandydat wprowadza przez internet do systemu rekrutacji oceny, wyniki egzaminu gimnazjalnego i wpisane na świadectwie osiągnięcia.


V ETAP-dostarczanie dokumentów do wybranej szkoły
od 27 czerwca do 01 lipca 2014r. do godz. 14.00
Do wybranej szkoły (I preferencji) kandydat dostarcza dokumenty:
- kopię świadectwa ukończenia gimnazjum
- kopię zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego
- zaświadczenie, jeśli jest laureatem lub finalistą olimpiady przedmiotowej, lub laureatem konkursu przedmiotowego o zasięgu wojewódzkim lub ponadwojewódzkim
- inne wymagane dokumenty


VI ETAP -zapoznanie się z wynikami rekrutacji
3 lipca 2014r. do godz. 10.00
Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. Kandydat może przez Internet zapoznać się z wynikami naboru. Jeśli wybierze taką opcję i poda nr tel. komórkowego w swoim formularzu zgłoszeniowym, dostanie taką informacje SMS-em. Może również w szkole, w której składał dokumenty, zapoznać się z wynikami przydziału.


VII ETAP-potwierdzanie woli podjęcia nauki
od 03 lipca godz. 10.00 do 04 lipca do godz. 15.00
Kandydat potwierdza wolę podjęcia nauki w szkole, do której został zakwalifikowany, przez dostarczenie do niej oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego.


UWAGA!
Kandydat, który nie dostarczy oryginału tych dokumentów nie zostanie przyjęty do szkoły, do której go system zakwalifikował.
07 lipca 2014 r. do godz. 12.00 nastąpi ogłoszenie listy uczniów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły i podanie informacji o wolnych miejscach w szkołach, w których można ubiegać się o przyjęcie w ramach rekrutacji uzupełniającej

opracowanie: VULCAN 2014

WYCIECZKA DO LONDYNU - SPOTKANIE

Jutro, 6-go maja o godzinie 17:30 w sali nr 18, odbędzie się spotkanie rodziców uczniów, którzy jadą do Londynu. Obecność obowiązkowa. Rodzice, którzy chcieliby otrzymać fakturę z biura podróży, proszeni są o przyniesienie wszystkich danych niezbędnych do jej wystawienia (NIP zakładu pracy itd.)
Anna Tworkowska

Zachowaj równowagę

Drodzy uczniowie,
w szkole realizowany jest projekt edukacyjny "Zachowaj równowagę". Wszystkich zainteresowanych tym, co kryje się pod tytułem projektu, odsyłam na strony:

www.facebook.com/ZachowajRownowage - konkurs z atrakcyjnymi nagrodami

Anna Radłowska, koordynator projektu

Informacja dla chętnych do klasy sportowej

W dniu 06.05.2014 (wtorek) o godzinie 16.30 na sali gimnastycznej naszej szkoły odbędą się egzaminy sprawnościowe dla uczniów, którzy złożyli podania do klasy sportowej o profilu piłka nożna.
 
Uczniowie zabierają ze sobą strój sportowy (koszulka,spodenki,obuwie halowe).

Zachęcamy do pomocy!

Samorząd Uczniowski

po raz kolejny ogłasza zbiórkę

karmy dla zwierząt ze schroniska.

Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w akcji. Karmę można przynosić do sali nr 6.
Zbieramy do końca maja 2014r.

Dziękujemy za zaangażowanie i pomoc.
SU