Zwiedzamy Polskę

W dniach 5-8 czerwca 10 osób z klasy Ib i 5 z IIa wraz z panią B. Dąbrowską i pani A. Hiczkiewicz wyjechało na 3 - dniową wycieczkę.

Pierwszego dnia odwiedziliśmy Częstochowę, a tam Muzeum Zapałek, Jasną Górę, po której oprowadzała nas przesympatyczna siostra Iwona Następnie pojechaliśmy do Woli Kalinowskiej gdzie się zakwaterowaliśmy. Po odpoczynku udaliśmy się na spacer po okolicy.Weszliśmy na taras widokowy, skąd rozciągał się widok na całą okolicę

W drugim dniu wędrowaliśmy z przewodnikiem doliną Prądnika. Uczestnicy mieli okazję poznać Ojcowski Park Narodowy, w którym zwiedzili Źródełko Miłości, ruiny zamku Kazimierza Wielkiego oraz Jaskinię Ciemną, w której główną atrakcją były latające nietoperze. Przyznać można,że najbardziej podobało nam się wspinanie po wzniesieniach,którymi wędrowaliśmy cały dzień. Zwiedziliśmy Grotę Łokietka, zamek w Pieskowej Skale, również zobaczyliśmy Maczugę Herkulesa i ruiny zamku w Ojcowie. Po chwili odpoczynku w pokojach, wszyscy wyszli na podwórko, na którym urządzono ognisko.Gralismy także w piłkę siatkową.

Trzeciego, niestety ostatniego dnia, pojechaliśmy do Krakowa. Obejrzeliśmy w tym pięnym mieście mnówsto zabytków.Odwiedzilismy również Ogród Doświadczalny, w którym braliśmy udział w różnych doświadczeniach geograficznych i fizycznych.

Do domów wróciliśmy w piątek około godziny 21.00. Mimo wielkiego zmęczenia wszyscy żałowali, że wycieczka nie trwała dłużej. Tej wycieczki na pewno nie zapomnimy, bo miłe chwile się pamięta.